Ovim Pravilnikom utvrđuju se pravila funkcioniranja programa „Garancija PLUS” (u daljnjem tekstu: Program), koji nudi tvrtka 7SUN Paweł Sternal ul. Wojska Polskiego 8 41-208 Sosnowiec NIP: 644-325-86-02 REGON: 384626742 u daljnjem tekstu Garant.
Program Garancija PLUS predstavlja prošireni oblik zaštite opreme kupljene kod Garanta i ima za cilj osigurati Klijentima i investitorima veću sigurnost, učinkovitiju servisnu podršku te kontinuitet rada fotonaponskih instalacija.
Program obuhvaća isključivo invertere snage do 20 kW i spremnike energije kapaciteta do 10 kWh kupljene kod Garanta od dana 17. listopada 2025. godine, uz ispunjenje uvjeta navedenih u ovom Pravilniku.
Pristupanje Programu odvija se automatski u trenutku kupnje uređaja navedenog u st. 3, pod uvjetom da je na računu naznačena stavka „Garancija PLUS”.
§2. Opseg zaštite
Program Garancija PLUS osigurava:
Garanciju zamjene uređaja (invertera ili spremnika energije) novim uređajem, u slučaju kada nije moguće otkloniti kvar daljinski unutar 7 dana od prijave kvara.
Zamjena uređaja vrši se iz zaliha uređaja dostupnih u skladištu Garanta. Ako identičan model nije dostupan, Garant može – nakon prethodnog dogovora s Klijentom – dostaviti uređaj ne lošijih tehničkih karakteristika.
U slučaju da Klijent ne pristane na zamjenu drugim modelom, Garant može osigurati zamjenski uređaj za vrijeme trajanja popravka.
Cesiju garancije – mogućnost prijenosa prava iz Programa na krajnjeg investitora, uključujući slučajeve prestanka ili obustave djelatnosti instalatera.
Dodatnu reosiguravajuću zaštitu koju izravno pruža Garant, djelujući kao interni jamac neovisan o proizvođaču uređaja.
Zaštita u okviru Programa ima za cilj osigurati interese investitora u slučaju nepredviđenih događaja, osobito onih koji se odnose na nedostupnost servisnih usluga proizvođača ili prestanak poslovanja instalatera.
§3. Uvjeti sudjelovanja
Program obuhvaća samo uređaje:
kupljene po cijeni važećoj na prodajnoj platformi Garanta (bez dodatnih cjenovnih pregovora),
na čijem je prodajnom računu jasno navedena stavka „Garancija PLUS”,
koji ispunjavaju tehničke zahtjeve navedene u §1 st. 3.
Zamjena ili popravak u okviru Programa mogući su isključivo na temelju servisne prijave u bilo kojem obliku (e-mailom, telefonom ili pisanim putem), koja sadrži:
U slučaju zamjene ili povrata uređaja, Klijent je obvezan poslati uređaj u originalnom pakiranju zajedno s kompletnom opremom.
Zaštita Garancije PLUS obuhvaća razdoblje od:
24 mjeseca od datuma prodaje uređaja,
uz mogućnost dodatna 2 mjeseca namijenjena montaži kod investitora. Zaštita započinje od dana puštanja instalacije u rad, ali najkasnije nakon isteka 2 mjeseca od datuma prodaje. Dokaz o početku rada uređaja predstavlja zapisnik o primopredaji instalacijskih radova ili registrirano pokretanje u sustavu nadzora proizvođača putem aplikacije.
§4. Postupak provedbe
Nakon primitka prijave, Garant provodi početnu provjeru i pokušava daljinski riješiti problem.
Ako kvar ne bude otklonjen unutar 7 dana od datuma prijave, Garant pokreće postupak zamjene uređaja.
Zamijenjeni uređaj bit će isporučen iz trenutnih skladišnih zaliha Garanta, a neispravan uređaj mora se vratiti u roku od 7 dana od primitka novog uređaja.
Ako se utvrdi da uređaj ne ispunjava uvjete za zamjenu (npr. mehanička oštećenja nastala krivnjom korisnika), Garant zadržava pravo naplate troškova prijevoza i stručne procjene.
§5. Isključenja odgovornosti
Program Garancija PLUS ne obuhvaća:
oštećenja nastala uslijed nepravilne montaže, uporabe suprotne uputama ili intervencije neovlaštenih osoba,
mehanička oštećenja, poplave, prenapone ili druge slučajne događaje nevezane uz kvar uređaja,
troškove demontaže i ponovne montaže uređaja na mjestu instalacije,
uređaje čiji je serijski broj uklonjen, izmijenjen ili nečitljiv.
Program ne predstavlja produženje jamstva proizvođača, već zasebnu servisnu uslugu koju pruža Garant u okviru vlastitog sustava reosiguranja.
§6. Odredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR)
Administrator osobnih podataka sudionika Programa je 7SUN Paweł Sternal, ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec.
Osobni podaci obrađuju se u svrhu:
obrade prijava i pružanja servisnih usluga u okviru Programa,
kontakta s Klijentom u vezi s jamstvenim servisom,
ispunjavanja zakonskih i računovodstvenih obveza koje proizlaze iz poslovne djelatnosti.
Pravna osnova za obradu podataka je čl. 6. st. 1. toč. b i c GDPR-a – izvršenje ugovora i zakonska obveza voditelja obrade.
Podaci se mogu prosljeđivati subjektima koji surađuju s Garantom u pružanju servisnih ili logističkih usluga, u opsegu potrebnom za izvršenje obveza.
Podaci će se čuvati tijekom razdoblja potrebnog za provedbu Programa te tijekom vremena propisanog računovodstvenim propisima i rokovima zastare potraživanja.
Svaka osoba ima pravo pristupa svojim podacima, njihova ispravka, ograničenja obrade, prijenosa te brisanja u slučajevima predviđenima zakonom.
Sva pitanja u vezi s obradom osobnih podataka mogu se uputiti na adresu e-pošte: rodo@7sun.eu.
Sudionik Programa ima pravo podnijeti pritužbu predsjedniku Ureda za zaštitu osobnih podataka (UODO).
§7. Završne odredbe
Program Garancija PLUS vrijedi na teritoriju EU, osobito na teritoriju Republike Poljske.
Sudjelovanje u Programu ne zahtijeva zasebnu registraciju – uvjet je ispunjavanje zahtjeva navedenih u §3.
Garant zadržava pravo izmjene Pravilnika, pri čemu izmjene ne utječu na prava Klijenata koji su kupnju izvršili prije njihova uvođenja.
U pitanjima koja nisu uređena ovim Pravilnikom primjenjuju se odredbe poljskog prava, a posebno Građanskog zakonika.
Svi sporovi koji proizlaze iz provedbe Programa rješavat će se pred sudovima nadležnim prema sjedištu Garanta.
Pravilnik stupa na snagu 17. listopada 2025. godine.