PRAVILNIK PROGRAMA „GARANCIJA PLUS”

§1. Opće odredbe

  1. Ovim Pravilnikom utvrđuju se pravila funkcioniranja programa „Garancija PLUS” (u daljnjem tekstu: Program), koji nudi tvrtka 7SUN Paweł Sternal
    ul. Wojska Polskiego 8
    41-208 Sosnowiec
    NIP: 644-325-86-02
    REGON: 384626742
    u daljnjem tekstu Garant.
  2. Program Garancija PLUS predstavlja prošireni oblik zaštite opreme kupljene kod Garanta i ima za cilj osigurati Klijentima i investitorima veću sigurnost, učinkovitiju servisnu podršku te kontinuitet rada fotonaponskih instalacija.
  3. Program obuhvaća isključivo invertere snage do 20 kW i spremnike energije kapaciteta do 10 kWh kupljene kod Garanta od dana 17. listopada 2025. godine, uz ispunjenje uvjeta navedenih u ovom Pravilniku.
  4. Pristupanje Programu odvija se automatski u trenutku kupnje uređaja navedenog u st. 3, pod uvjetom da je na računu naznačena stavka „Garancija PLUS”.

§2. Opseg zaštite

  1. Program Garancija PLUS osigurava:
    1. Garanciju zamjene uređaja (invertera ili spremnika energije) novim uređajem,
      u slučaju kada nije moguće otkloniti kvar daljinski unutar 7 dana od prijave kvara.
    2. Zamjena uređaja vrši se iz zaliha uređaja dostupnih u skladištu Garanta.
      Ako identičan model nije dostupan, Garant može – nakon prethodnog dogovora s Klijentom – dostaviti uređaj ne lošijih tehničkih karakteristika.
    3. U slučaju da Klijent ne pristane na zamjenu drugim modelom, Garant može osigurati zamjenski uređaj za vrijeme trajanja popravka.
    4. Cesiju garancije – mogućnost prijenosa prava iz Programa na krajnjeg investitora, uključujući slučajeve prestanka ili obustave djelatnosti instalatera.
    5. Dodatnu reosiguravajuću zaštitu koju izravno pruža Garant, djelujući kao interni jamac neovisan o proizvođaču uređaja.
  2. Zaštita u okviru Programa ima za cilj osigurati interese investitora u slučaju nepredviđenih događaja, osobito onih koji se odnose na nedostupnost servisnih usluga proizvođača ili prestanak poslovanja instalatera.

§3. Uvjeti sudjelovanja

  1. Program obuhvaća samo uređaje:
    • kupljene po cijeni važećoj na prodajnoj platformi Garanta (bez dodatnih cjenovnih pregovora),
    • na čijem je prodajnom računu jasno navedena stavka „Garancija PLUS”,
    • koji ispunjavaju tehničke zahtjeve navedene u §1 st. 3.
  2. Zamjena ili popravak u okviru Programa mogući su isključivo na temelju servisne prijave u bilo kojem obliku (e-mailom, telefonom ili pisanim putem), koja sadrži:
    • serijski broj uređaja,
    • datum kupnje,
    • kratak opis kvara.
  3. Prijava se može podnijeti:
  4. U slučaju zamjene ili povrata uređaja, Klijent je obvezan poslati uređaj u originalnom pakiranju zajedno s kompletnom opremom.
  5. Zaštita Garancije PLUS obuhvaća razdoblje od:
    • 24 mjeseca od datuma prodaje uređaja,
    • uz mogućnost dodatna 2 mjeseca namijenjena montaži kod investitora.
      Zaštita započinje od dana puštanja instalacije u rad, ali najkasnije nakon isteka 2 mjeseca od datuma prodaje.
      Dokaz o početku rada uređaja predstavlja zapisnik o primopredaji instalacijskih radova ili registrirano pokretanje u sustavu nadzora proizvođača putem aplikacije.

§4. Postupak provedbe

  1. Nakon primitka prijave, Garant provodi početnu provjeru i pokušava daljinski riješiti problem.
  2. Ako kvar ne bude otklonjen unutar 7 dana od datuma prijave, Garant pokreće postupak zamjene uređaja.
  3. Zamijenjeni uređaj bit će isporučen iz trenutnih skladišnih zaliha Garanta, a neispravan uređaj mora se vratiti u roku od 7 dana od primitka novog uređaja.
  4. Ako se utvrdi da uređaj ne ispunjava uvjete za zamjenu (npr. mehanička oštećenja nastala krivnjom korisnika), Garant zadržava pravo naplate troškova prijevoza i stručne procjene.

§5. Isključenja odgovornosti

  1. Program Garancija PLUS ne obuhvaća:
    • oštećenja nastala uslijed nepravilne montaže, uporabe suprotne uputama ili intervencije neovlaštenih osoba,
    • mehanička oštećenja, poplave, prenapone ili druge slučajne događaje nevezane uz kvar uređaja,
    • troškove demontaže i ponovne montaže uređaja na mjestu instalacije,
    • uređaje čiji je serijski broj uklonjen, izmijenjen ili nečitljiv.
  2. Program ne predstavlja produženje jamstva proizvođača, već zasebnu servisnu uslugu koju pruža Garant u okviru vlastitog sustava reosiguranja.

§6. Odredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR)

  1. Administrator osobnih podataka sudionika Programa je 7SUN Paweł Sternal, ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec.
  2. Osobni podaci obrađuju se u svrhu:
    • obrade prijava i pružanja servisnih usluga u okviru Programa,
    • kontakta s Klijentom u vezi s jamstvenim servisom,
    • ispunjavanja zakonskih i računovodstvenih obveza koje proizlaze iz poslovne djelatnosti.
  3. Pravna osnova za obradu podataka je čl. 6. st. 1. toč. b i c GDPR-a – izvršenje ugovora i zakonska obveza voditelja obrade.
  4. Podaci se mogu prosljeđivati subjektima koji surađuju s Garantom u pružanju servisnih ili logističkih usluga, u opsegu potrebnom za izvršenje obveza.
  5. Podaci će se čuvati tijekom razdoblja potrebnog za provedbu Programa te tijekom vremena propisanog računovodstvenim propisima i rokovima zastare potraživanja.
  6. Svaka osoba ima pravo pristupa svojim podacima, njihova ispravka, ograničenja obrade, prijenosa te brisanja u slučajevima predviđenima zakonom.
  7. Sva pitanja u vezi s obradom osobnih podataka mogu se uputiti na adresu e-pošte: rodo@7sun.eu.
  8. Sudionik Programa ima pravo podnijeti pritužbu predsjedniku Ureda za zaštitu osobnih podataka (UODO).

§7. Završne odredbe

  1. Program Garancija PLUS vrijedi na teritoriju EU, osobito na teritoriju Republike Poljske.
  2. Sudjelovanje u Programu ne zahtijeva zasebnu registraciju – uvjet je ispunjavanje zahtjeva navedenih u §3.
  3. Garant zadržava pravo izmjene Pravilnika, pri čemu izmjene ne utječu na prava Klijenata koji su kupnju izvršili prije njihova uvođenja.
  4. U pitanjima koja nisu uređena ovim Pravilnikom primjenjuju se odredbe poljskog prava, a posebno Građanskog zakonika.
  5. Svi sporovi koji proizlaze iz provedbe Programa rješavat će se pred sudovima nadležnim prema sjedištu Garanta.
  6. Pravilnik stupa na snagu 17. listopada 2025. godine.